
Das 'n mooie case
Verse friet van Nefs Aardappelen
Nefs Aardappelen is opgericht in 1964 met het telen en verhandelen van aardappelen. De klanten van Nefs Aardappelen worden meerdere malen per week bevoorraad en om ze hier goed bij te helpen heeft Webbedrijf een webshop voor de klanten en een maatwerk portaal voor de chauffeurs ontwikkeld.
Webapplicatie
Webshop

Digitaal proces
Efficiënter bestellen en leveren met op maat gemaakte tooling
Voor Nefs hebben we twee omgevingen ontwikkeld die het bestel- en leverproces optimaliseren.
Webshop: Een gebruiksvriendelijke webshop waar partners, zoals restaurants en cafés, eenvoudig hun bestellingen kunnen plaatsen. Nefs zorgt vervolgens voor een snelle en efficiënte levering.
Chauffeursportaal: Een speciaal ontwikkeld online portaal waarmee chauffeurs op locatie de bestelling kunnen aanpassen en indien nodig extra producten kunnen toevoegen. Dit zorgt voor maximale flexibiliteit en een betere service richting klanten.
Met deze digitale oplossingen kan Nefs Aardappelen haar partners nog beter bedienen en het bestelproces soepel laten verlopen.


Verkeerd verbonden?!
Vrijblijvend kletsen en kennismaken kan altijd
Maak je geen zorgen, wij reageren binnen 24 uur