Strippenkaart Online
Het is heel simpel. Je klant maakt een werkverzoek aan en je bespreekt samen het vraagstuk. Binnen de chat communiceer je met elkaar de benodigde uren en stel je een deadline voor wanneer het probleem wordt opgelost. Als de werkzaamheden achter de rug zijn, kun je de besproken hoeveelheid strippen in rekening brengen en het werkverzoek sluiten.
Een kind kan de was doen.
Altijd en overal gemakkelijk
Bereikbaar zijn voor je klanten, dat wil je altijd en overal gemakkelijk kunnen doen. Strippenkaart Online is daarom ook op de telefoon en op de tablet beschikbaar voor makkelijk gebruik.
Ook als je niet bent ingelogd, krijg je automatisch een notificatie als een klant een nieuw verzoek heeft aangemaakt. Wil je het rustig houden als je de tool hebt afgesloten? Geen probleem. Schakel je notificaties uit!
Gepersonaliseerde omgeving
Om de eindklanten te laten inloggen in het portaal, kan een aangemeld bedrijf bij Strippenkaart Online zijn eigen omgeving aanmaken. In deze omgeving kan het bedrijf zijn eigen logo uploaden en selecteren welke velden er aanwezig moeten zijn bij het aanmelden. Daarnaast is het zelfs mogelijk voor bedrijven om hun eigen subdomein te gebruiken. Zo kan ieder bedrijf het aanpassen naar hun eigen behoeftes.
Intregatie met Zapier
Om de klanten van het Strippenkaart Online portaal de maximale vrijheid te bieden, heeft het platform een koppeling met Zapier. Wanneer er een nieuwe strippenkaart wordt gekocht, verstuurd het portaal een directe melding naar Zapier met de gegevens van de aankoop. Vanuit Zapier kan je vervolgens weer koppelen met bijvoorbeeld Google Sheets, Notion en MailChimp. De mogelijkheden zijn eindeloos.